zondag 9 januari 2011

klein ongelukje

Nu met het water dat zo hoog is ben ik het hele weekend met het vrouwtje alleen thuis geweest.
Best wel raar want ik weet toch zeker dat we eigenlijk met z'n 3en zijn als de wekker niet af gaat.
Maar ja, ook geen hei dus voor mij.
Gisteren hebben we dan gewandeld aan de overkant en Suus was er ook bij. Natuurlijk moest ik even laten zien dat ik niet altijd luisterde... Maar dat deed ik maar eventjes, hoor.
Maar ja op de terugweg werd mijn baldadigheid meteen afgestraft want ik stapte in glas.
Er was heel veel bloed en we hebben in de keuken gezeten want ik mocht het tapijt natuurlijk niet vies maken.
Later toen het baasje ook thuis was ging mijn voet weer bloeden.
Nu pas zag het vrouwtje dat ik een diepe snee had onder mijn voet. Het baasje vond dat we naar de dierenarts moesten en dat hebben we dus gedaan om half 11 's avonds nog!
Maakt mij eigenlijk niet zo veel uit hoor, de dierenarts. Ik weet niet waarom dat sommige 4voeters dat zo erg vinden.
Mijn poot is schoongewassen met zo'n bruin goedje en daarna met watten en pleister vastgeplakt. Vrouwtje zegt dat dat ingetapet heet.
En ik heb een spuitje gekregen, maar geen centje pijn, hoor!
Als ik goed heb geluisterd mag die plakband er maandag vanaf maar ik moet nog wel een paar dagen pillen slikken.
Vrouwtje heeft geprobeerd foto's te maken, kijk maar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten