vrijdag 28 januari 2011

ik hinkel niet meer

Nou, daar ben ik dan ook vanaf, dat gehinkel.
Wel leuk hoor, voor 2 dagen, maar daarna wordt het wel vervelend.
Mijn voet is van boven en beneden heel goed genezen, al wil ik de bovenkant toch nog soms iets te intensief wassen. Maar gelukkig is er nog die crème - al vind ik die niet zo lekker smaken ;-)
Vorig weekend hebben we op de hei gewandeld.
Geen groot rondje, maar ik heb weer kunnen rennen.
Het weer was alleen erg vies, dus zondag zijn we niet meer geweest.
Nu het weer wat langer licht blijft kan ik soms ook nog 's avonds rennen.
Heel fijn vind ik dat.
Gisterenavond ook weer en toen kwam ik ook nog wat vriendjes tegen.
Samen in het donker rennen, dat was wel leuk!
Ik hoop dat we dit weekend wel weer naar de hei gaan, dan kan ik weer echt hard rennen!
Oh, ja, weet je dat ik tegenwoordig bij het vrouwtje op bed kruip als de piep van de wekker is gegaan... ze staat altijd pas op bij de 2e piep, dus kan ik eventjes naast haar op het zachte bed liggen!
En in het weekend... dan kruip ik naast het baasje!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten