zondag 16 januari 2011

hinkend aan de wandel

Nou, dat grapje met het glas is nog niet over. Stom van mij!
Dinsdag hebben de baasjes de tape er vanaf gehaald.
Dat was wel fijn, ik wilde graag het voetje houden om op te knabbelen, maar dat mocht niet. Jammer.
Het jeukte wel erg waar de tape had gezeten - dat moest natuurlijk ophouden!
Ik heb dus geprobeerd het te stoppen door te likken, maar ja, nu had ik mijn tenen helemaal kaal gelikt!
Daar heeft het vrouwtje een lotion voor gehaald. Die werkt wel erg goed, want mijn haren zijn al heel veel terug gegroeid!
Nadeel is wel dat ik nog steeds niet op de hei ben geweest.
Lopen gaat wel, maar rennen kan nog niet met mijn poot.
Ik denk dat het stukje er straks wel vanaf valt en dan kan ik weer goed rennen.
Dus nog eventjes rustig aan.
Ik vertel wel wanneer ik weer lekker op de hei heb morgen rennen, ik hoop dat dat volgende week mag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten