dinsdag 9 juli 2013

Zomer en Zon

Het is eindelijk zomer. Iedereen klaagt vast en zeker weer dat het zo warm is, maar ik vind het wel lekker.  


Niet dat ik geen last heb van de warmte. Jawel, daar heb ik net als jullie ook wel last van.

Maar de deuren staan nu overal open dus ik kan van binnen naar buiten en omgekeerd zonder dat het vrouwtje of het baasje voor mij de deur moet open maken.
 

Maar meestal lig ik toch wel in de koele gang op de tegels, lekker met mijn rug tegen de koude muur aangeduwd.


Afgelopen weekend ben ik uit logeren geweest! Dat was een feest. Bij Teun ben ik geweest, 2 nachtjes. En omdat het warm was stonden hier ook alle deuren open. Ik lag languit op de galerij en Teun lag op het balkon. Af en toe hebben we nog wat gespeeld, maar niet te lang. Want daar was het ook wel iets te warm voor! En we zijn vaak naar de hei geweest. Lekker vroeg ook al, nog voor het echt heel warm ging worden. Dat wil ik nog wel een keertje, zo'n logeerpartijtje!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten