dinsdag 30 juli 2013

Er komt weer een hittegolf.....

"Woef" zei ik en stortte neer op de koele keukenvloer....
Warm is leuk maar alles boven de 27 graden vind ik toch minder.
Mijn vrouwtje niet, zij vindt het heerlijk.
Maar we hebben het hier niet over haar, dit is mijn plekje.
Ik mag hier vertellen wat ik heb beleefd en waar ik blij en boos van word.
Bij deze!
Ik word dus minder blij van warm weer. 
Ik was net weer een paar daagjes echt mezelf. Springen tegen de baasjes. Rennen op de hei. Graven om meneer Mol gedag te zeggen. 
Maar goed, ik kan me morgen nog een dagje flink uitleven op de hei en dan is het weer gedaan met de activiteit. 
En je moet nu niet denken dat ik altijd zo'n snelle vent ben, want dat is ook weer niet helemaal waar ;-)
Daarover later meer!
Hier nog wat fijne foto's van mijn laatste zwempartijtje.

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten