zaterdag 5 maart 2011

carnaval

Hallo allemaal!
Ja ik weet het.... het is alweer lang geleden ;-)
Maar ja, ik heb soms ook nog wel eens iets anders te doen, zoals het vrouwtje mee helpen in de tuin!
Nou, ja, helpen... ik kauw dan de stokken kapot die het vrouwtje dan weer bijeen mag rapen.
In ieder geval zijn we allemaal wel weer blij met het zonnetje dat af en toe haar gezicht laat zien!
Al was het de afgelopen week 's morgens soms toch nog heel koud...


Maar nu is het weer wat lekkerder buiten.
Ik heb wat op de stokken geknauwd vanochtend en gisteren ook toen de baasjes allebei bezig waren in de tuin.
Vanochtend zag ik een paar rare mensen lopen - toen heb ik wel even geblaft.
Hele grote beren waren het, twee (!) nog wel én er liep een groot varken bij.
Nou ik had het wel geweten hoor... ik had dat varkentje allang eens in z'n lekkere krulstaart gebeten!
Carnaval dus en dat betekent dat ik maandag lekker alleen met het baasje ben want hij heeft wel vrij en het vrouwtje niet.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten