zaterdag 12 maart 2011

alweer weekend ;-)

En het is nog lekker weer ook!
De laatste dagen hebben het vrouwtje en ik al langere avondwandelingen gemaakt.
Eigenlijk komt dat door mij... ik wil gewoon nog niet naar binnen, het is nu zo lekker buiten!
Heerlijk knagen op alle boomstokken en achter het balletje aanrennen.
Wat wil je nog meer?
Telkens als de achterdeur open gaat sta ik met mijn snufferd vooraan want dan kan ik ook naar buiten.
Er ligt al een hele verzameling knaagsel in de tuin, restjes van de stokken!
Vandaag ga ik met het baasje de tuin in.
Hij heeft gezegd dat ie in de tuin gaat werken, dus ja daar moet ik bij zijn!


Ik heb nog foto's gevonden van de etensbak die speciaal voor mij is gemaakt.
Het baasje heeft gezaagd en geplakt, het vrouwtje heeft gekleurd.
En ik... ik eet en drink er elke dag met veel plezier uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten