zaterdag 5 januari 2013

Gelukkig 2013!

het Takkenmonster!
Ja daar zijn we dan aanbeland in 2013. De Kerst was gezellig. Oud en Nieuw ook. Ik vond het geknal af en toe niet echt leuk, maar ik heb toch netjes gelopen buiten. Het vuurwerk dat floot vond ik het ergste. En 's avonds kwamen Suus en Evert mij en mijn baasjes gezelschap houden. Ik heb de hele avond bij Suus op de voeten gelegen! 

Nou ik hoop dat in het nieuwe jaar ik weer veel op de hei mag rennen en dat ik nieuwe vrienden maak. 

Vorige week heb ik al 2 nieuwe vrienden gemaakt, Magic en Nemo. Zij zijn ook blond en Magic is net zo oud als ik ben. Nemo is een paar jaar jonger en nog een echte wildebras. Maar ja, ik weet niet precies waar ze wonen dus ik hoop gewoon dat ik ze weer snel tegen kom als ik aan de overkant ga rennen in het bos.

Oh, ja en mijn baasje heeft Heintje ontdekt. Ik weet nog niet of ik dat zo leuk vind.... 

Maar goed, ik wil jullie allemaal een leuk jaar wensen. Ik zal mijn best doen fotogeniek te zijn en de blog bij te houden!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten