maandag 1 oktober 2012

Spannende verhalen?

Gisteren zijn we weer heerlijk op de hei geweest.
Daar was ik al een tijdje niet meer geweest, de echte groote heide, bedoel ik dan.
Ik ben nog wel vaker op de hei, vaak met mijn vriendje Baer, maar dat is dan op een klein stukje. 
Als ik met het baasje ga dan ga ik altijd naar de andere kant.
Bij de kogelvanger, of nog verder weg.
En gisteren was het nog zo'n lekker weer...
Daar moesten we nog gebruik van maken, het vrouwtje is is ook mee geweest.
Op de foto heeft ze wel veel kleren aan, maar dat komt omdat ze nog altijd verkouden is en soms ook heel erg hard moet hoesten.


Ik moest helaas wel de hele tijd aan de lijn blijven.
Er reed zo'n groene auto rond met een bonnenboekje nazi er in. En een hond die heel zielig uit het raampje keek.
En dat willen we niet, een bon krijgen omdat ik lekker los loop te rennen, ik doe toch niemand kwaad?
De schapen, daar blijf ik ook vanaf, hoor.
Misschien dat ik ze wel eens wat uit elkaar jaag, maar eigenlijk loop ik er altijd met een grote bocht om heen.

Het baasje had wel de camera bij zich en koekjes.....
Dus dan vind ik het niet erg om af en toe even te poseren!



Hier moest ik niesten van de grasjes in mijn neus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten