dinsdag 12 juni 2012

Rennen, liggen, knagen

Er gebeurt van alles in mijn hondenleven!

Je zou het niet zeggen, maar ik doe meer dan alleen maar slapen en eten.

Nou denken veel 2voeters dat dat het enige is wat wij 4voeters doen en dus nemen ze er een in huis.
Nou, ik kan je vertellen dat je dan van een koude kermis thuis komt.
Zo zeggen jullie dat toch?

Daarom heeft het baasje mijn leven ook gedocumenteerd voor het nageslacht, haha.

Nee, de foto's van dit project zijn nog niet klaar.
Als het klaar is dan laat ik jullie zeker weten waar je mij kunt vinden.

 
Maar voor nu wil ik het even hebben over wat ik allemaal nodig heb.
Niet alleen heb ik een goed ontbijt nodig, het liefst met wat roggebrood en worstje. 
Maar de ochtend begint pas echt met een lekkere wandeling.   

Nee, geen 5 minuten even aan de overkant een plas doen, daar doe ik het niet voor!
Na het eten wil (moet eigenlijk...) ik eerst "uitbuiken", mijn eten laten zakken. 

Dat doen jullie toch ook? Lekker onderuit gezakt op de bank....
Nou ja, misschien niet meteen 's morgens vroeg, maar een bureaustoel lijkt me ook lekker hangen!

Oei, het wordt wel een hele lang verhaal op deze manier.
Ik zet er nog wat foto's bij en dan zal ik de volgende keer vertellen over mijn middag!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten