zondag 20 mei 2012

Fotomodel..

Hallo allemaal,
Ik weet het is alweer eventjes gelden, maar ja, ik heb veel gewandeld en dan ook als model voor op de foto.
Dat is niet altijd even makkelijk, want ik moet vaak wachten....
"Bruce even wáchten", zegt het baasje dan.
Of het vrouwtje, als zij er ook bij is.
En zie hier het resultaat...
Gaan we nog niet wandelen......... even wachten in de keuken
Het zijn ze niet allemaal, dat zou de pret bederven!
Zeg nou eens eerlijk, ik ben toch wel erg fotogeniek, niet waar?!
Dit ben ik met mijn vriendje Baer!
Hier ben ik op mijn favoriete kogelvanger. En natuurlijk moest ik even kijken of mijn vrienden, de familie Konijn, er waren. Maar nee, ik heb ze niet gezien. Toch maar even laten weten dat ik bij hen op bezoek ben geweest ;-)

Ja, even uitpuffen van al dat geren en gegraaf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten