zaterdag 3 september 2011

lekker warm, of misschien té warm

Vandaag was weer een heerlijke dag.
Lekker de tuindeuren open en dan maar op en neer rennen, nou ja, zeg maar lopen.
Want om te rennen door het huis daar was het wel te warm voor.
We zijn dan ook maar niet naar de hei gegaan, want dat is te warm en te ver lopen.
Ik zou dan samen met het vrouwtje te voet gaan, zonder het baasje.
Maar toch maar niet, nee!
We hebben laatst wel in de stromende regen op de hei gewandeld.
Het vrouwtje en ik.
Dat was wel lekker!
Maakt me niks hoor, de regen.
En het vrouwtje maakt het ook niet heel veel denk ik, anders hadden we dat niet gedaan natuurlijk.
Maar ja, ze praat altijd wel tegen mij, maar helaas kan ik het nog steeds niet verstaan.
Is er geen hondenschool voor mensentaal of omgedraaid?





1 opmerking:

  1. Hallo Bruce!

    waar logeer jij nu dat het vrouwtje aan het feesten is in Florida met je baasje?

    krijg je ook af en toe een sms?
    leuk hè..

    heb je je vrouwtje al eens verteld dat Nederland ook magisch mooi kan zijn?
    dan kun je gewoon mee op avontuur!!
    :-)
    tot snel,
    xl

    BeantwoordenVerwijderen