zondag 12 december 2010

de sneeuw is niet meer

Nou, dat is dus weinig sneeuwpret geweest voor mij. Wel was het heel glad, dat vond ik niet zo fijn.

Mijn baasjes ook niet!
Afgelopen week heb ik in mijn eentje over de hei mogen rennen. Dat is ook wel weer eens leuk!
We zijn ook op een ander stuk van de hei geweest, maar ik heb geen schapen of konijnen gezien.
Wel heb ik deze week onder het toezicht van wel 7 paardjes heerlijk gegraven!
Dat vindt mijn baasje niet zo fijn want dan maak ik me altijd heel vies.
Vooral nu met al die regen en natte sneeuw.
Maar ik kan het niet laten... als ik een muisje ruik, dan moet ik graven!
Maar ze slapen nu allemaal zo diep onder de grond, dat ik er echt niet bij kom.
En dat deert me niet, hoor, ik graaf lekker verder!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten